Treningi online

IDEA

Treningi kalarippajattu online mogą wydawać się dziwnym pomysłem, ale ponieważ w związku z pandemią koronawirusa od kilku miesięcy na całym świecie nic nie jest takie jak było, podjęliśmy decyzję tyleż ryzykowną, co – jak się okazało – atrakcyjną zarówno dla nas, jak i dla Was, i przenieśliśmy zajęcia do internetu.

Obecnie, gdy nie tylko uczestnictwo w grupowych zajęciach jest niemożliwe, ale nawet wychodzenie z domu jest mocno ograniczone, staramy się utrzymać rytm praktyki w takim wymiarze, jaki jest możliwy do zrealizowania w domu.

Otwartość na różne możliwości, sympatia i entuzjazm uczestników dodaje nam wiary i energii w tej nowej dla nas dziedzinie.

Zalety zajęć online to:

  • Utrzymanie kondycji fizycznej
  • Rozładowanie stresu i napięcia
  • Odpoczynek psychiczny
  • Regularna mobilizacja do ruchu
  • Uporządkowanie planu dnia
  • Tworzenie wspólnoty z innymi uczestnikami i przełamanie poczucia osamotnienia i izolacji

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

HARMONOGRAM

poniedziałki, środy, piątki 9:00-10:00
wtorki i czwartki 19:00-20:00

soboty 11:00-12:00 

Zajęcia odbywają się w formie transmisji live na zamkniętej grupie na Facebooku.
Zajęcia prowadzone są po angielsku, ponieważ uczestniczą w nich osoby z różnych krajów.
Zajęcia prowadzi Justyna Rodzińska-Nair

Jeśli nie możesz wziąć udział w zajęciach na żywo, możesz skorzystać z nich w dogodnym dla Ciebie czasie – filmy zostają zapisane w grupie na co najmniej 24 godziny.
 
OPŁATA
Do 31 marca 2020 treningi są bezpłatne.

Opłata za dostęp do treningów w okresie 1-30.04 kwietnia 2020 wynosi 100 zł.  Jeśli ta kwota przekracza Twoje obecne możliwości,  a bardzo chcesz uczestniczyć w regularnych zajęciach, napisz do nas – możemy negocjować 🙂
 
JAK SIĘ ZAPISAĆ
Aby otrzymać dostęp do treningów online, napisz do nas maila na adres studio@studiokalari.plOdpowiemy Ci i podamy informacje na temat płatności i dołączenia do grupy na Facebooku.
 
 

ZASADY UCZESTNICTWA

    • Zachęcamy, aby dołączając do treningu, przywitać się na czacie. Dzięki temu możemy lepiej się poznać i stworzyć przyjazną atmosferę 😊
    • Trening online ma swoją specyfikę i nie każdemu z różnych powodów odpowiada. Robimy to, co jest możliwe w warunkach domowych dla osób na bardzo różnych poziomach zaawansowania są z nami zaawansowani, początkujący i zupełni nowicjusze. Staramy się dobierać ćwiczenia uniwersalne i zajmujące mało miejsca, możliwe do wykonania na małej powierzchni. Często podajemy też różne wersje ćwiczeń – łatwiejsze i trudniejsze.
    • Na zajęciach online skupiamy się na ćwiczeniach wzmacniająco-rozciągających i pozycjach zwierząt. Nie ćwiczymy form ani walk.
    • Niestety nie widzimy, jak ćwiczycie, dlatego często powtarzamy najważniejsze zasady i staramy się wytłumaczyć pewne aspekty praktyki, zwracając uwagę na szczegóły.
    • Każdy ćwiczy na własną odpowiedzialność– podczas treningu zwróć uwagę na swoje doświadczenie, zdrowie i kondycję psycho-fizyczną w danym dniu. 

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ

  • Przewietrz pokój przez treningiem, ale staraj się go zbytnio nie wychłodzić.
  • Postaraj się rozruszać przed zajęciami – nawet mini spacer po mieszkaniu pomoże rozgrzać mięśnie i stawy.
  • Ćwicz w wygodnym stroju, boso, na nieśliskim podłożu.
  • Upewnij się, że bateria w telefonie/tablecie czy komputerze jest naładowana lub podłącz źródło zasilania.
  • Wejdź na grupę o godzinie rozpoczęcia treningu; może trzeba będzie odświeżyć stronę.
  • Jeśli chcesz odbyć trening w innym momencie, wejdź w zakładkę Filmy na grupie lub odszukaj film w postach na tablicy głównej.

OPINIE UCZESTNIKÓW

„Czuję się super, krew krąży. Super mnie porozciągało i rozgrzało.”
„Ogromne dzięki! Momentami było ciężko, ale właśnie tego dziś potrzebowałam”
„Ja osobiście jestem mega wdzięczna za to, że jest możliwość treningów online, bo wreszcie mam okazję spróbować i do tego tak regularnie”
„Dziękuję za wspaniałe treningi i wymagającą odwagi inicjatywę”

Napisz do nas i dołącz do treningów kalari online!