Treningi online

IDEA

Treningi kalarippajattu online wydawały się niecodziennym pomysłem, ale ponieważ w związku z pandemią koronawirusa od kilku miesięcy na całym świecie nic nie jest takie jak było, podjęliśmy decyzję tyleż ryzykowną, co – jak się okazało – atrakcyjną zarówno dla nas, jak i dla Was, i przenieśliśmy zajęcia do internetu. Więcej o tych dylematach można przeczytać w tym artykule na naszym blogu.

Otwartość na różne możliwości, sympatia i entuzjazm uczestników dodaje nam wiary i energii w tej nowej dla nas dziedzinie.

Zajęcia online odbywają się od 12 marca i choć 1 czerwca wracamy na salę, postanowiliśmy kontynuować także treningi online.

Zalety zajęć online to między innymi:

  • Poznanie podstaw kalarippajattu
  • Regularna praktyka
  • Utrzymanie kondycji fizycznej dzięki różnorodnym ćwiczeniom wzmacniającym i rozciągającym
  • Poprawa koncentracji i koordynacji
  • Rozładowaniestresu i napięcia
  • Odpoczynek psychiczny
  • Uporządkowanie planu dnia
  • Tworzenie międzynarodowej społeczności wraz z innymi uczestnikami

GRAFIK I KOSZT

HARMONOGRAM w okresie 1-30 czerwca 2020

4 treningi na żywo w tygodniu
poniedziałki* i środy:  19:00-20:00
wtorki i czwartki: 9:00-10:00

*poniedziałkowe treningi będą transmitowane jako bezpłatne live’y na naszych fanpage’ach na Facebooku i Instagramie.
 

Zajęcia odbywają się w formie transmisji live na zamkniętej grupie na Facebooku.
Zajęcia prowadzone są po angielsku, ponieważ uczestniczą w nich osoby z różnych krajów.
Zajęcia prowadzi Justyna Rodzińska-Nair

Jeśli nie możesz wziąć udział w zajęciach na żywo, możesz skorzystać z nich w dogodnym dla Ciebie czasie – filmy zostają zapisane w grupie.

OPŁATA
Opłata za dostęp do treningów w okresie 1-30 czerwca 2020  wynosi 100 zł.
 
Uczestnicy zajęć online mają 10% zniżki na wszystkie nasze warsztaty.
 
JAK SIĘ ZAPISAĆ
1. Dokonaj przelewu na konto:
Towarzystwo Kultury Czynnej
Adres: Dembowskiego St. 92/1, 51-669 Wroclaw
Numer konta: 21 2030 0045 1110 0000 0274 6670
3. Napisz do nas maila na adres studio@studiokalari.pl i prześlij potwierdzenie przelewu.
4. Poproś o dostęp do grupy Studio Kalari Online na Facebooku.
 
 

CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ PO ZAJĘCIACH ONLINE 

    • Trening online ma swoją specyfikę i nie każdemu z różnych powodów odpowiada. Robimy to, co jest możliwe w warunkach domowych dla osób na bardzo różnych poziomach zaawansowania są z nami zaawansowani, początkujący i zupełni nowicjusze. Staramy się dobierać ćwiczenia uniwersalne i zajmujące mało miejsca, możliwe do wykonania na małej powierzchni. Często podajemy też różne wersje ćwiczeń – łatwiejsze i trudniejsze.
    • Na zajęciach online skupiamy się na ćwiczeniach wzmacniająco-rozciągających i pozycjach zwierząt, uczymy też prostych sekwencji ruchowych. 
    • Niestety nie widzimy, jak ćwiczycie, dlatego często powtarzamy najważniejsze zasady i tłumaczymy pewne aspekty praktyki, zwracając uwagę na szczegóły.
    • Każdy ćwiczy na własną odpowiedzialność– podczas treningu zwróć uwagę na swoje doświadczenie, zdrowie i kondycję psycho-fizyczną ogólną oraz w danym dniu.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZAJĘĆ

  • Przewietrz pokój przez treningiem, ale staraj się go zbytnio nie wychłodzić.
  • Postaraj się rozruszać przed zajęciami – nawet mini spacer po mieszkaniu, a nawet pokoju pomoże rozgrzać mięśnie i stawy.
  • Ćwicz w wygodnym stroju, boso, na nieśliskim podłożu.
  • Upewnij się, że bateria w telefonie/tablecie czy komputerze jest naładowana lub podłącz źródło zasilania.
  • Wejdź na grupę o godzinie rozpoczęcia treningu; może trzeba będzie odświeżyć stronę.
  • Zachęcamy, aby dołączając do treningu, przywitać się na czacie. Dzięki temu możemy lepiej się poznać i stworzyć przyjazną atmosferę 😊
  • Jeśli chcesz odbyć trening w innym momencie, wejdź w zakładkę Filmy na grupie lub odszukaj film w postach na tablicy głównej.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

  • 4 treningi na żywo  w tygodniu (60 min. każdy)
  • w sumie 18 treningów w czerwcu
  • dostęp do nagrań przez cały miesiąc
  • dostęp do grupy i kontakt z nauczycielem
  • 10% zniżki na wszystkie warsztaty
  • opłata w czerwcu: 110 zł 

CO ROZWINIESZ

  • równowaga
  • koncentracja
  • koordynacja
  • stabilność
  • siła
  • rytm

Opinie uczestników naszych zajęć online

Zgłosiłem się na zajęcia Studia Kalari, by ćwiczyć rytm, równowagę, koncentrację i oczywiście kalarippajattu. W pierwszym miesiącu ćwiczeń nie tylko pracowałem nad tymi wszystkimi elementami, ale też cały czas odnajdowałem sposób na połączenie mojego ciała i umysłu. To szczególne połączenie, które wprowadza mnie w szczególny stan istnienia. Dlatego nie chcę przegapić żadnych zajęć.
Dani Ginebroza
Spain
Kalari online nie jest oczywiście tym kalari które wykonujemy na dużej przestrzeni, w grupie, pod okiem Justyny i Sankara. Jest jednak bardzo dobrą bazą ćwiczeń, które przygotowują do treningu i które na co dzień wykonujemy na sali. Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają ciało, przygotowując do kolejnych etapów treningu. Wszystko jest bardzo szczegółowo wyjaśniane przez Justynę, więc nowe osoby są w stanie zrozumieć jak wykonywać ćwiczenia, a ci którzy ćwiczą już dłużej, mają możliwość skorygować swoje pozycje lub powtarzać fundamentalne elementy. Oczywiście brakuje wspólnego spotkania i energii grupy, jednak możliwość codziennego treningu daje poczucie, że mimo wszystko kalari nadal JEST, jesteśmy my, trenujemy, rozwijamy się i robimy to w dalszym ciągu razem!
Magda Młynarczyk
Poland
Nie wyobrażam sobie lepszego sposobu na rozpoczęcie dnia niż trening kalari; daje tyle energii i siły! Jestem naprawdę wdzięczny Studio Kalari za zajęcia online; teraz mam okazję uczyć się kalari w moim domu w Finlandii. Ćwiczę codziennie przez kilka tygodni i już widzę wyniki. Zyskałem siłę i elastyczność, poprawiłem zdolność koncentracji i oddychania oraz wiele się nauczyłem o tej fantastycznej sztuce walki. Cieszę się, że mogę odtwarzać wideo, kiedy mi to odpowiada, chociaż brakuje mi kontaktu z innymi ludźmi. Ćwiczenia są bardzo różnorodne, a regularne powtarzanie ułatwia naukę, jak również dokładne i kompletne wyjaśnienia naszej nauczycielki Justyny. Uwielbiam też to, że możemy wykonywać ćwiczenia we własnym rytmie, w granicach naszych możliwości. Treningi stanowią dla nas wyzwanie w takim stopniu, w jakim chcemy, i to jest wspaniałe!
Aleksi Moine
Finland
Jestem bardzo entuzjastycznie nastawiona do praktyki kalari! Zaczynam codziennie rano jeszcze pół-śpiąc, ale pod koniec treningu jestem zmęczona i pełna energii! Podoba mi się to tak bardzo, że namówiłam już dwie znajome na udział w regularnych zajęciach i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej!
Francesca Rosso
Italy